Zákaznická linka
731 800 800
PO-ČT 7:30 - 16:00, PÁ 7:30 - 15:00

Často kladené dotazy

Doprava a doručení

  1. Zasíláte také do zahraničí?
    Ne. Doprava je možná pouze v rámci ČR. Nezavážíme zboží na Slovensko, do Německa, Polska a ostatních zemí.
  2. Zasíláte po celé ČR?
    Ano. Zboží zasíláme do všech koutů ČR. Věnujte však pozornost přepravním podmínkám.
  3. Kdy se uskuteční dodání zboží?
    Zboží obvykle dodáváme do 3 - 7 pracovních dní od objednání. Více se dozvíte vždy v detailu konkrétního produktu. Pokud si přejete konkrétní termín dodání, prosím kontaktujte naše pracovníky na naší infolince.
  4. Mohu sledovat zásilku?
    Ano. Po vyexpedování objednávky přijde do vašeho emailu odkaz na sledování zásilky.
  5. Je možná částečná dodávka?
    Obvykle odesíláme kompletní objednávku v jedné dodávce. Za určitých okolností může dojít k částečným dodávkám, většinou při objednávce více kusů palet. K částečné dodávce může dojít i v případě, že při objednání různých položek je zboží skladem pouze v různých skladech.Pokud si přejete dodat objednávku po částech, prosím obraťte se na naše pracovníky na infolince.
  6. Lze kombinovat různé zboží na jedné paletě?
    Nelze. Palety jsou hotové produkty.
  7. Kolik palet jste schopni dovézt najednou?
    Odpověď na tuto otázku je velmi individuální. Záleží na druhu zboží. Prosím obraťte se na naše pracovníky na infolince 731 800 800 nebo emailem: info@optimtop.cz.
  8. Mohu změnit termín dodání?
    Pokud jsme vaši objednávku již nevyexpedovali, je možné změnit termín dodání. Učiňte tak ale neprodleně poté, co víte nový termín, kdy si přejete zboží obdržet. A to nejlépe přes naše pracovníky na infolince.
  9. Doručujete zboží sami vlastní dopravou?
    Ne. Naše společnost využívá externí přepravní firmy.
  10. Jak se paleta vykládá?
    Paleta se vykládá z nákladního automobilu pomocí paletového vozíku. Řidič sklopí hydraulické čelo a vyveze paletu na pevnou rovnou plochu před budovu příjemce. Obvykle na silnici či chodník.Dále řidič s paletou nemanipuluje a zákazník si musí dále poradit svépomoci. Vezměte prosím na vědomí, že přeprava po sypkých površích, jako je tráva, štěrk, štěrk nebo písek, není možná.
  11. Ozve se mi řidič dopředu?
    Ano, řidič obvykle volá před samotným doručení zboží.
  12. Lze ovlivnit čas doručování zboží?
    Ne, přesný čas doručování nelze ovlivnit.
  13. Co dělat v případě, že mě řidič nezastihne doma?
    V tom případě se s řidičem pokuste telefonicky domluvit na náhradním termínu doručení. Pokud se Vám to nepodaří, neprodleně kontaktuje naši zákaznickou linku.
  14. Co se stane, když odmítnu paletu převzít?
    Zákazník je povinen převzít objednané zboží. Pokud tak neučiní, je povinen uhradit náklady na vrácení palety na sklad v souladu s obchodními podmínkami (článek 5.2.).
  15. Je možný osobní odběr zboží?
    Bohužel, tato možnost není. Nemáme pobočky ani sklady, kde by šlo zboží vyzvednout. Jsme internetový obchod a zboží Vám rádi dovezeme. Doprava je po celé ČR zdarma.

Platby a ceny

  1. Jaké způsoby platby mohu využít na eshopu?
    Platit za zboží lze v hotovosti u řidiče při převzetí, dále okamžitou platbou kartou, online bankovním převodem, platbou Google Pay, bankovním převodem dopředu – zálohovou fakturou nebo lze využít možnosti platby na splátky přes službu Essox.
  2. Jakou splatnost má zálohová faktura při platbě předem bankovním převodem?
    Splatnost zálohové faktury jsou 3 pracovní dny. Pokud platba nedorazí, objednávka se automaticky stornuje.
  3. Kdy mi přijde daňový doklad (faktura) za zboží?
    Fakturu obdržíte emailem v následujících dnech po doručení zboží.
  4. Můžete mi poslat fakturu poštou?
    Ano, stačí kontaktovat naše pracovníky na infolince 731 800 800 nebo emailem: info@optimtop.cz a domluvit se na zaslání faktury za zboží v papírové podobě.
  5. Jaká je cena za dopravu?
    Doprava je zdarma po celé ČR.

Produkty

  1. Jaké produkty mi doporučíte do kotle?
    Odpověď na tuto otázku je velmi individuální. Záleží na mnoha faktorech. Prosím obraťte se na naše pracovníky na infolince 731 800 800 nebo emailem: info@optimtop.cz.
  2. Máte v nabídce dárkové poukazy?
    Ano, v naší nabídce najdete dárkové poukazy různých hodnot.
  3. Máte v nabídce také balíčky na zkoušku?
    Bohužel. V současné chvíli neprodáváme balíčky na zkoušku.

Objednávky

  1. Kdy obdržím potvrzení objednávky?
    Potvrzení Vám přijde během několika minut na email a do SMS, na telefonní kontakt uvedený ve vaší objednávce.
  2. Jak si mohu ověřit stav své objednávky?
    Stav zpracování své objednávky zjistíte kliknutím na tlačítko "Detail objednávky" v potvrzovacím e-mailu, který jste obdrželi po odeslání objednávky.
  3. Mohu zaslat objednávku emailem?
    Prosím objednávku proveďte přes náš eshop nebo telefonicky s našimi pracovníky, děkujeme.

Ověřeno našimi zákazníky

97% zákazníků doporučuje náš obchod

Kvalitní výrobky za přijatelnou cenu. Slabiny: Doručování přes Českou poštu - závoz problémový.

Ověřený zákazník před 5 hodinami

Heureka Ověreno

s obchodem jsem byla velmi spokojena, vstřícné jednání.

Ověřený zákazník před 10 hodinami

Heureka Ověreno

Rychlost. Kvalita peletek. Vstřícnost řidiče. Doporučuji.

Ověřený zákazník před 14 hodinami

Heureka Ověreno
7 080 hodnocení
98% spokojených
zákazníků

Produkt byl úspěšně přidán do košíku

Objednat zboží Pokračovat v nákupu

Přihlášení zákazníka

Zavřít
Místo dodání jsme automaticky nastavili na
Pokud to není v pořádku, proveďte změnu místa dodání.
Probíhá načítání polohy ...

Načítám ...

Aplikuje se slevový kód ...
Vše o nákupu
Zákaznická linka
731 800 800
PO-ČT 7:30 - 16:00, PÁ 7:30 - 15:00